آلبوم‌ها
ناصر عبدا للهی
دانلود آهنگ های ناصر عبداللهی
  • بوی شرجی
  • هوای حوا
نام ترانهترانه سراآهنگسازتنظیم
عاشق بودم      
حکمت      
بی همتا      
یکی از همین روزا      
کودک خیابانی      
صدای پا      
ندیم اطلسی      
مهر دلبر      
بندر عباسی      
هوای هوا      
نام ترانهترانه سراآهنگسازتنظیم
تو نی نشنیده محمدعلی بهمنی    
زیباست ازادی محمدعلی بهمنی    
تو ای عشق محمدعلی بهمنی    
پیرم اما محمدعلی بهمنی    
تلخ وشیرین محمدعلی بهمنی    
ابر و افتاب محمدعلی بهمنی    
شیوه ما محمدعلی بهمنی    
ماه من محمدعلی بهمنی    
نا مهربونی محمدعلی بهمنی    

دوستت دارم (همراه با پرویز پرستویی)

نام ترانهترانه سراآهنگسازتنظیم
ضیافت یغما گلرویی بهنام ابطحی و ناصر عبداللهی بهنام ابطحی
مثل ستاره مجتبی معظمی    
ناصریا ناصر عبداللهی ناصر عبداللهی ناصر عبداللهی
دوستت دارم مجتبی معظمی    
یه رویا امینه دریا نورد ناصر عبداللهی بهنام ابطحی
ساده بگویم مجتبی معظمی    
پشت این پنجره ها نسرین جعفری بهنام ابطحی و ناصر عبداللهی بهنام ابطحی
اسم قشنگ مجتبی معظمی    
مثل روزای بارونی محمد علی بهمنی بهنام ابطحی و ناصر عبداللهی بهنام ابطحی
یادم باشد مجتبی معظمی    
خدانگهدار یغما گلرویی    
از جنوب مجتبی معظمی    
سربلند قیصر امین پور   ناصرعبداللهی
فاطمه بنت نبی علی معلم   ناصر عبداللهی
  • ماندگار
نام ترانهترانه سراآهنگسازتنظیم
منو ببخش فرید احمدی بنیامین بهادری نیما وارسته
صحنه      
تنها      
فصل بهار      
بهت نگفتم      
خونه      
پاییز      
دلتنگ      
مهر علی یا زهرا      
بی کلام      
  • رخصت
نام ترانهترانه سراآهنگسازتنظیم
راز مبهم      
پنجره      
رخصت      
دیوار حاشا      
دل عاشق      
عشق قشمی      
قصه ماه و پلنگ      
هستی من      
دمو      
رخصت      


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 9 / 11 / 1392برچسب:آلبوم‌ها, :: 4:33 بعد از ظهر :: نويسنده : مهدی اسکندری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا: